Clubpas
Clubpas |
- Snel en veilig afrekenen
- Korting van 10% voor alle betalingen met je clubpas
- Eenvoudig opladen met iDEAL via ‘mijn GHHC’ of met PIN in het clubhuis
De clubpas is geïntroduceerd om veilig, snel en simpel te kunnen betalen aan de bar in het clubhuis. Het kassasysteem is voor jou en voor onze vrijwillige barmedewerkers zo gebruiksvriendelijk mogelijk gemaakt.
Voor de administratieve afhandeling is een overeenkomst gesloten met Le Credit Sportif. Zij zijn leverancier van het kassasysteem en beheren de BackOffice van de betaalfunctie van de clubpas. Uiteraard gaan zij vertrouwelijk om met alle gegevens. Deze worden in geen geval aan derden verstrekt.
Hieronder volgen een aantal veel gestelde vragen met de antwoorden.
Hoe
werkt betalen met de clubpas? Korting!
De clubpas is gemakkelijk in het gebruik. Met
deze persoonlijke kaart kun je in het clubhuis aan de bar afrekenen zonder een
pincode. Om af te rekenen wordt de clubpas bij de kaartlezer van de kassa
gehouden, dat is alles. Als er onvoldoende saldo op de kaart staat kan de
betaling omgezet worden in een PIN betaling of een betaling met een andere clubpas.
Ook is het nog mogelijk om contant af te rekenen. Betalen met je clubpas levert
je een korting op van 10%! Deze wordt bij de betaling direct verrekend.
Hoe
kan ik saldo laden op mijn clubpas?
Dat kan aan de bar in het clubhuis of via
internet (iDEAL). In het eerste geval betaal je met je PIN-pas en wordt het
bedrag direct op je clubpas gezet.
Om je clubpas via internet op te laden log je op onze website www.ghhc.nl in op ‘mijn GHHC’. Hoe dat ook alweer moet lees je hier. Door te klikken op het logo van iDeal kom je in de omgeving van Le Credit Sportif direct op je eigen pagina. Met iDEAL moet je overigens voor minstens € 10 opwaarderen.
De clubpas kan niet contant worden opgewaardeerd.
Hoe
weet ik wat mijn actuele saldo is?
Bij het afrekenen kan je de barmedewerker vragen
om op "Saldo” te drukken en de pas voor de kassalezer te houden. Het saldo
wordt getoond.
Ook wordt het saldo getoond na het inloggen op ‘mijn GHHC’. Behalve je saldo kun je hier (eerst op het logo van iDeal klikken) je transacties bekijken, je saldo opwaarderen en je gegevens wijzigen.
Hoe
activeer ik mijn clubpas?
Je clubpas is gereed voor gebruik, zodra er saldo
op staat. Je zal dus eerst saldo moeten opladen via iDEAL of door een betaling
per PIN-pas.
Kan
ik met mijn clubpas ook ergens anders betalen?
Nee, met het tegoed op je clubpas kan alleen bij GHHC
"Groningen” worden afgerekend.
Hoe
kan ik mijn gegevens wijzigen?
Na inloggen op ‘mijn GHHC’ en klikken op het logo
van iDeal kun je onder de menuoptie ‘Gebruikersgegevens’ je gegevens wijzigen.
Ik
heb geen e-mail met wachtwoord ontvangen, wat moet ik doen?
Per e-mail ontvang je de benodigde inloggegevens.
Indien je geen gegevens hebt ontvangen, stuur dan een e-mail naar [email protected].
Wat moet ik doen bij diefstal of vermissing en ben ik dan mijn saldo kwijt?Blokkeer je clubpas zo snel mogelijk. Na inloggen op je persoonlijke pagina (via ‘mijn GHHC’ en dan het logo van iDeal) kun je onder de menuoptie ‘Passen' inzoomen op je pasnummer en kun je de betreffende pas blokkeren. Het saldo blijft gewoon op de server staan, maar snel blokkeren is wel van belang, omdat de vinder misbruik zou kunnen maken van je clubpas. Stuur een mailtje naar [email protected] en er wordt zo spoedig mogelijk een nieuwe pas voor je aangemaakt. De kosten voor een nieuwe pas bedragen € 5.
Wat
moet ik doen indien mijn clubpas niet werkt?
In dat geval stuur je een e-mail naar [email protected].
Hoe
kom ik aan een (nieuwe) clubpas?
Ben je al lid en heb je nog geen clubpas? Haal
deze dan snel op aan de bar in de clubhuis. Nieuwe leden krijgen hun clubpas (gratis)
thuisgestuurd.
Bij verlies kan een nieuwe pas aangevraagd worden per e-mail naar [email protected]. Een nieuwe clubpas kost € 5.
Is er
ook een clubpas voor teams?
Ja, het is mogelijk (meerdere) clubpassen voor
een team aan te vragen. Deze passen zijn aan één rekening gekoppeld. Vraag de
clubpassen voor je team aan via [email protected]. Het
is dan aan het team zelf om onderling deze pas(sen) te beheren en voor voldoende saldo te zorgen.
Hoe
lang moet ik wachten op een (nieuwe) clubpas?
Bij aanvang van het hockeyseizoen zullen er meer
aanvragen voor nieuwe clubpassen zijn. Omdat deze in batches gemaakt worden,
zal de wachttijd dan minder lang zijn dan in de loop van het seizoen. Le Credit
Sportif doet er alles aan om aangevraagde passen zo snel mogelijk te
verstrekken.
Kan
er saldo worden teruggestort of uitgekeerd?
Nee, saldo op de clubpas kan niet worden
teruggestort op een bankrekening.
Hoe
zit het met de clubpas voor minderjarige leden?
Alle leden krijgen een clubpas, dus ook de
minderjarige leden. Het is de verantwoordelijkheid van de ouders/verzorgers of
en zo ja, hoe de kinderen de clubpas gebruiken.
Ik
heb nog een andere vraag. Waar kan ik die stellen?
Stuur een e-mail aan [email protected]. Wij zullen ons best doen om iedere vraag zo snel
mogelijk te beantwoorden.