D1 1920-1.jpg H1 1920 header.jpg _B9A0334 lr.jpg _B9A0502 lr.jpg _B9A0892 lr.jpg _B9A0926 lr.jpg _B9A0934 lr.jpg _B9A0978 lr.jpg _B9A0982 lr.jpg _B9A6576.jpg _B9A6592.jpg _B9A6976.jpg _B9A6999.jpg _B9A7257.jpg _p20171126-_B9A7386.jpg _Y20171126-_B9A7459.jpg _Z20171126-_B9A7340.jpg
 

Clubpas

Clubpas
  • Snel en veilig afrekenen
  • Korting van 10% voor alle betalingen met je clubpas
  • Eenvoudig opladen met iDEAL via ‘mijn GHHC’ of met PIN in het clubhuis

De clubpas is geïntroduceerd om veilig, snel en simpel te kunnen betalen aan de bar in het clubhuis. Het kassasysteem is voor jou en voor onze vrijwillige barmedewerkers zo gebruiksvriendelijk mogelijk gemaakt.

Voor de administratieve afhandeling is een overeenkomst gesloten met Le Credit Sportif. Zij zijn leverancier van het kassasysteem en beheren de BackOffice van de betaalfunctie van de clubpas. Uiteraard gaan zij vertrouwelijk om met alle gegevens. Deze worden in geen geval aan derden verstrekt.

Hieronder volgen een aantal veel gestelde vragen met de antwoorden.

Hoe werkt betalen met de clubpas? Korting!
De clubpas is gemakkelijk in het gebruik. Met deze persoonlijke kaart kun je in het clubhuis aan de bar afrekenen zonder een pincode. Om af te rekenen wordt de clubpas bij de kaartlezer van de kassa gehouden, dat is alles. Als er onvoldoende saldo op de kaart staat kan de betaling omgezet worden in een PIN betaling of een betaling met een andere clubpas. Ook is het nog mogelijk om contant af te rekenen. Betalen met je clubpas levert je een korting op van 10%! Deze wordt bij de betaling direct verrekend.

Hoe kan ik saldo laden op mijn clubpas?
Dat kan aan de bar in het clubhuis of via internet (iDEAL). In het eerste geval betaal je met je PIN-pas en wordt het bedrag direct op je clubpas gezet.

Om je clubpas via internet op te laden log je op onze website www.ghhc.nl in op ‘mijn GHHC’. Hoe dat ook alweer moet lees je hier. Door te klikken op het logo van iDeal kom je in de omgeving van Le Credit Sportif direct op je eigen pagina. Met iDEAL moet je overigens voor minstens € 10 opwaarderen.

De clubpas kan niet contant worden opgewaardeerd.

Hoe weet ik wat mijn actuele saldo is?
Bij het afrekenen kan je de barmedewerker vragen om op "Saldo” te drukken en de pas voor de kassalezer te houden. Het saldo wordt getoond.

Ook wordt het saldo getoond na het inloggen op ‘mijn GHHC’. Behalve je saldo kun je hier (eerst op het logo van iDeal klikken) je transacties bekijken, je saldo opwaarderen en je gegevens wijzigen.

Hoe activeer ik mijn clubpas?
Je clubpas is gereed voor gebruik, zodra er saldo op staat. Je zal dus eerst saldo moeten opladen via iDEAL of door een betaling per PIN-pas.

Kan ik met mijn clubpas ook ergens anders betalen?
Nee, met het tegoed op je clubpas kan alleen bij GHHC "Groningen” worden afgerekend. 

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
Na inloggen op ‘mijn GHHC’ en klikken op het logo van iDeal kun je onder de menuoptie ‘Gebruikersgegevens’ je gegevens wijzigen.

Ik heb geen e-mail met wachtwoord ontvangen, wat moet ik doen?
Per e-mail ontvang je de benodigde inloggegevens. Indien je geen gegevens hebt ontvangen, stuur dan een e-mail naar [email protected].

Wat moet ik doen bij diefstal of vermissing en ben ik dan mijn saldo kwijt?Blokkeer je clubpas zo snel mogelijk. Na inloggen op je persoonlijke pagina (via ‘mijn GHHC’ en dan het logo van iDeal) kun je onder de menuoptie ‘Passen' inzoomen op je pasnummer en kun je de betreffende pas blokkeren. Het saldo blijft gewoon op de server staan, maar snel blokkeren is wel van belang, omdat de vinder misbruik zou kunnen maken van je clubpas. Stuur een mailtje naar [email protected] en er wordt zo spoedig mogelijk een nieuwe pas voor je aangemaakt. De kosten voor een nieuwe pas bedragen € 5.

Wat moet ik doen indien mijn clubpas niet werkt?
In dat geval stuur je een e-mail naar [email protected].

Hoe kom ik aan een (nieuwe) clubpas?
Ben je al lid en heb je nog geen clubpas? Haal deze dan snel op aan de bar in de clubhuis. Nieuwe leden krijgen hun clubpas (gratis) thuisgestuurd.

Bij verlies kan een nieuwe pas aangevraagd worden per e-mail naar [email protected]. Een nieuwe clubpas kost € 5.

Is er ook een clubpas voor teams?
Ja, het is mogelijk (meerdere) clubpassen voor een team aan te vragen. Deze passen zijn aan één rekening gekoppeld. Vraag de clubpassen voor je team aan via [email protected]. Het is dan aan het team zelf om onderling deze pas(sen) te beheren en voor voldoende saldo te zorgen.

Hoe lang moet ik wachten op een (nieuwe) clubpas?
Bij aanvang van het hockeyseizoen zullen er meer aanvragen voor nieuwe clubpassen zijn. Omdat deze in batches gemaakt worden, zal de wachttijd dan minder lang zijn dan in de loop van het seizoen. Le Credit Sportif doet er alles aan om aangevraagde passen zo snel mogelijk te verstrekken.

Kan er saldo worden teruggestort of uitgekeerd?
Nee, saldo op de clubpas kan niet worden teruggestort op een bankrekening.

Hoe zit het met de clubpas voor minderjarige leden?
Alle leden krijgen een clubpas, dus ook de minderjarige leden. Het is de verantwoordelijkheid van de ouders/verzorgers of en zo ja, hoe de kinderen de clubpas gebruiken.

Ik heb nog een andere vraag. Waar kan ik die stellen?
Stuur een e-mail aan [email protected]. Wij zullen ons best doen om iedere vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.


 

Hoofdsponsor

Evenementen

Zondag 22 september - Super Sunday 


Webshop