20230911 Dames 1 HC Groningen seizoen 2023-2024 origineel logo's 2.png 2B9A0233.jpg 2B9A0252.jpg 2B9A0302.jpg 2B9A0322.jpg 2B9A0347.jpg 2B9A0355.jpg A16Q0024.jpg A16Q0123.jpg A16Q0148.jpg A16Q0256.jpg A16Q0270.jpg A16Q0287.jpg A16Q9819.jpg A16Q9839.jpg A16Q9851.jpg A16Q9901.jpg A16Q9911.jpg A16Q9927.jpg A16Q9960.jpg A16Q9968.jpg A16Q9981.jpg A16Q9991.jpg Clubhuis GHHC Haren kopse kant - kopie.jpg Clubhuis GHHC Haren.jpg IMG_0786.jpg Strafcorner-header.jpg
 
Algemeen

LET OP: Wijziging datum Inleveren/controle keepersspullen

Nieuws afbeelding 19-6


Met het einde van dit vreemde seizoen en keepersspullen die hier en daar al lange tijd niet meer zijn gebruikt, kunnen de spullen worden ingeleverd of gecontroleerd. Lees dit bericht graad goed door.

Lever de keeperstas in wanneer het team geen vaste keeper heeft of wanneer de keeper stopt.

Voor een vaste keeper die ook volgend seizoen nog blijft keepen bij GHHC, kunnen we de spullen controleren en waar nodig repareren of omwisselen.

Mocht het niet nodig zijn om de keepersspullen te controleren omdat alles nog in orde is, dan hoef je niet langs te komen.

Voor het inleveren/controleren zullen ook wij ons aan de RIVM-maatregelen en de regels die de club zijn opgelegd moeten houden. Er zal onder meer 1,5 meter afstand van elkaar moeten worden gehouden, moet er een coronaverantwoordelijke aanwezig zijn en kunnen we niet meerdere teams tegelijkertijd ontvangen.

Dit betekent dat we het volgende van je vragen:

-Vul het formulier in dat je van de materiaalcommissie via de email ontvangt en stuur het voor dinsdag 23 juni weer retour.

Hierop kun je aangeven of je de spullen komt inleveren, wilt laten controleren of geen van beide, zodat wij weten welke teams we wanneer kunnen verwachten.

*Heb je geen formulier ontvangen, neem dan contact op met [email protected].

- Zorg ervoor dat er geen persoonlijke eigendommen meer in de tas zitten en maak de spullen schoon.

- Kom zoveel mogelijk alleen en volgens het onderstaande schema. Het is ook mogelijk dat één ouder/coach/manager meerdere tassen komt brengen. Geef dit dan aan op het formulier.

- Het is niet mogelijk om de keepersspullen op een later moment in te leveren.

We zullen het inleveren en het controleren van de keeperstassen op verschillende momenten laten plaatsvinden. Voor beide momenten zal een schema worden gevolgd. Het is de bedoeling dat je je hieraan houdt. Kom daarom niet te vroeg, maar zeker niet te laat.

INLEVEREN keepersspullen vrijdagavond 26 juni

Team

Tijd

Opmerking

J6E

19.40-19.50

Inleveren verplicht

M6E

19.50-20.00

Inleveren verplicht

J8E

20.00-20.10

Inleveren verplicht

M8E

20.10-20.20

Inleveren verplicht

JD

20.20-20.30

 

MD

20.35-20.45

 

JC

20.45-20.55

 

MC

20.55-21.05

 

JB

21.05-21.15

 

MB

21.15-21.25

 

JA

21.30-21.40

 

MA

21.40-21.50

 

Senioren

21.50-22.00

 

 

CONTROLEREN keepersspullen Maandagavond 29 juni !!!!

 

Team

Tijd

Opmerking

JD

19.30-19.45

 

MD

19.45-20.00

 

JC

20.00-20.15

 

MC

20.15-20.30

 

JB

20.30-20.45

 

MB

20.45-21.00

 

JA

21.00-21.15

 

MA

21.15-21.30

 

Senioren

21.30-21.45

 


Wij hopen op jullie medewerking! Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

De materiaalcommissie



Hoofdsponsor

Evenementen

September
  • 28 september ALV 



Webshop